då ska det finnas tid att falla fritt

Lyssnar på Melissa Horn samtidigt som jag är aktiv i köket. Hennes låtar är lika fantastisk som hon själv!
Det va tänkt att jag skulle gö lite mat att ha färdigt i frysen. Smart va? Aaaa fast då kom man snabbt fram till det att jag inte är så smart. Nä precis!
Så nu håller jag på att baka ett riktigt gott bröd, muffins, och två sorters kakor. Bullarna sparar jag tills imorn. Hahaha
Men man ska ju göra det man tycker om ;)
Ikväll blir det alltså en riktig gottekväll!

Klockan har sprungit iväg idag. Dagen har än så länge varit super bra! Otroligt väder. En lekfull promis längs sjön.
Jag är även sorgsen och arg över hur livet kan vara alldeles för orättvist! Vissa vill man bara krama om!

Tro hopp och kärlek!


Snart åker min superstar tillbaka till storstaden. Men lugn.
Nästa fredag följer jag efter! Underbart att ha henne här.



Peace out!

Kommentarer
Postat av: Malinhe - en blogg av text & bilder

SV: tack för din röst! :)

Hon som du röstade på blev säkert jäteglad!

2010-01-14 @ 16:04:46
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0