du och jag

Kvällen är här. Vi har nyss käkat en mkt god middag, gjord av mig såklart :P Nu sitter vi och ser på Idrottsgalan. Jerringpriset där är rösten redan lagd. Helena Jonsson. Valet var enkelt.

Arbetet gick bra. Jag hade min första smink kurs idag. Och det va ju kul! =)

Inatt drömde jag att jag glömde alla mina hårstylings grejjer hemma här. Och kom på det då jag landade i sthlm. Paniken jag fick. Det få ju INTE hända. Och så måste jag ju fixa några fler flaskor hårspray och lite sånt. (=

Nu tänker jag inte skriva mer för idag.
Lägger upp lite fina bilder isf. Inte på några jag tagit själv men i mina drömmar kommer jag en dag ha egna att lägga upp. Och som jag vet så ser jag till att mina drömmar slår in.
Djur betyder allt för mig!
Jag kommer under min livstid att hjälpa djur som har det svårt på ett eller annat vis!!!
Bli man lycklig av dom här bilderna eller? Och vill man hjälpa den ledsna lilla apan på Borneo!? Ja!


Why me? I want my mum back!


Kommentarer
Postat av: Annica

Jag har sådana kort i min kamera :) hehe

2010-01-19 @ 08:48:19
Postat av: Anonym

jadu..jag vet det...och är rätt avis! snart få du stolt visa upp dom!

2010-01-19 @ 12:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0