green

20e januari idag. Tänk så tiden går. Snart vår. eller? Vi närmar oss iaf.
Och vad jag har mkt skoj att se fram emot innan dess. =)
Vi börjar med helgen som kommer nu. Kommer förhoppningsvis bli grymt! Sedan ska jag och sis mkt troligt snart ner till ljusdal också. Och helgen efter det är det nästan mars. Då ska jag hem och även besöka efterlängtade E-L.
Och så hoppas jag på mycket jobb och kanske besök hemifrån byn. En liten tripp med Pär ska vi hinna med också.

Allt detta inom en månad typ. Woho då kommer ju tiden springa iväg! =) Och vips så droppar snön bort från taken och man få vakna till fåglars kvitter.

Bjuder på yttligare bilder från sista sessionen. Ni kanske är så less på dom nu. Önskemål på andra bilder att lägga upp?

Snart långpromis,lunch med darlo,jobb och så ha även denna dag gått mot sitt slut.

Njut. Peace out!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

I like it :D

I will see more ;)

2010-01-20 @ 18:55:39
URL: http://morewishes.blogg.se/
Postat av: Fotograf & Makeup Artist Linda-Pauline

Fyfan vad jävla snygg du är MÄNNISKA!

2010-01-21 @ 18:58:07
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0