inte okey!

Oh my! Hur gick det med min långa sköna nattsömn? jo dååligt! Jag har öron som en elefant och vaknade rätt snabbt av att tvn va igång. suck. Vred och vände gjorde allt för att inte höra och somna om igen. Gick dåligt.
Fick kliva upp och stänga dörren. Men jag kunde ändå inte koppla bort surret. Och inte va det bättre att det va på svenska. Då fattar jag ju allt dom säger =p
Sverige tappade snabbt(som tur va) så pär gav upp och kom till sängs. Han somnade men jag var fortf vaken.
Förbannad bli man då man inte kan sova!. Somnade tillslut men då nån timma senare är lillen nedanför sängen och gnäller. Sjävklart är det bara jag som hör detta. Kliver upp och hjälper han upp i sängen. 07.15 ringer väckaren och jag är inte nöjd!

Trött, irriterad och jaaa...denna dag kan bara bli bättre!
Däremot är det inte såå kul att jag måste GÅ till jobbet då det typ är snö storm ute!!! brrrrh jag vill krypa till sängs.

have a nice day!


peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0