mina händer

Alltså kyla. Dom pratar om att snart bli det varmare!? eh ja det få man väl hoppas på liksom...mer är 30-40 grader är väl inte lagligt hur länge som helst!
Jag och emil har alltså under kvällens gång endast fraktat oss mellan våran lägenhet och systers. Va och gjorde dagen lycklig med lite kattbus! Race va det! haha känns som man väntar på att ngn snart kommer göra illa sig.

Kyla fortfarande. Mina stackars händer. Smärta. Åter smärta. Och det dåliga är att man blivit van. Om man tänker på att det började våren 08. Ajja om det bli lite varmare så kanske det bli bättre.
Skulle behöva en hudterapet,napropat,massör och frisör...nä nu blev det lite väääl mkt!

Imorgon är det fredag. Hello dagvild. Men skönt! Och imornkväll kör Let´s Dance igång. SÅ roligt!!
ALLA vet vad som gäller. Att rösta på Claudia och Tobias!! =) Ni kommer rocka (=

Dags för sängen. Livet är bra underbart.

Åhh nej...hemskt snabbt ändras det! Pär kom hem nu!! Vem är och rycker i min dörr så här dags!? Och ingen där utanför. TUR det va låst! men uuuh nu kommer ja inte kunna sova. VAKTHUNDEN emil är på g.

Aja kan inte sitta här heller

peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0