Sminkjobb hela dagen

Eller iaf jobb hela dagen. På förmiddagen blev det inte så mkt sminka men jag fick ju iaf va i närheten av det och hade kunnat göra det om ngn liten kund velat (= Eftermiddagen innehöll däremot lite mer.
Säsongsstart med dans på schemat. Jätte roligt att det är igång igen =))
Lunchen fick käkas i bussen. Och så skönt väder det är. Jag känner mig lycklig
Nu är jag hemma,,,har hunnit äta,diska och se lite tv samtidigt. Dags för kvälls promenad. Sen vill jag bara ligga inne och ha det underbart. Mys mys. 
 
Det är skönt att hålla igång och jobba! och det blir då även extra skönt att bara va små trött och mysa med favoritkillarna på kvällen!

Have a good night

peace out

fortsätter att lägga upp lite bilder från senaste plåtningen. Här en lite mer dudda haha


Snart beger jag mig ner mot sthlm. Hur kul känns inte det!? =) Väldigt spännade och roligt!
Battle of the pole. Låter kanske i mångas öron knäppt men jag tycker det är häftigt. Dom är ju grymt duktiga!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åh du gjorde detta tema. Tänkte faktiskt på dig när jag såg detta temat. Tyckte det skulle passa dig ;)

Vad ska du gör i storstan? :)

Allt bra annars?

2010-01-14 @ 21:32:28
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0