snöblåst

Söndag morgon. Eller njaa, förmiddag. Ute är det världens väder. -1 grad men det blåser små små is snöflingor. Ett riktigt yrrrväder! Me like!

Dagen kommer nog inte alls ge mig så mkt. Känner mig lite som överkörd av en ångvält.

Men ni,,,efterrätten blev succé ;)  Kladdkaka med en varm hallon/vitchokladsås samt gräddglass. Mums! Och dom hade lagat tacos. Sedan blev det lite super mario alla fyra. Men vilket kaos. Även alfapet hann vi med. En härlig kväll!

En söndag. Söndag den 17e januari. Snart februari. Då gå vi närmare mot våren. Oj så jag längtar. 
Hade en sådan underbar dröm inatt att jag va utomlands. Tänk en vecka med värme,sol och massa bad.
Så skönt det hade varit. Men men man få väl va glad att man iaf i drömmen fick åka iväg :P

Och skorna som jag så mkt tjatat om. Ja dom har jag behållt nu. Hoppas man kan använda dom också.
Märkte igår att min knäl blivit enorm. Halgus valgus. Jäkla skit grej. Extra ben som växer i min fot. Hur äckligt låter inte det? Men när man snackar med mig få man räkna med alla möjliga konstigheter.

Jööösses kl är 12. Och ännu mer skidor på tvn. Man ska nog slita sig nu så man få ngt gjort.

 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

sv: Ja det kanske vore något :)

Man får ju testa en gång också.

Och jag tror det håller till på mariedal, så inte så långt.

Ja vi kanske får göra de ;) varför inte :P

Vad ska du göra i sthlm? :)

Ja jag gillar, kavjer å kostym byxor, har dock inga kostym byxer så det står på listan. Men tror nästan man måste dra till sthlm för att ha lite mer alternativ att välja mellan. :)

Det är umemodellen som har möte varje tisdag, typ vecko möte vad som händer å sånt. Tycker du ska bli medlem där :D

2010-01-18 @ 11:51:38
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0