Vem ha du varit idag?

Ja det är en bra fråga. Jag har då idag varit någon lotta på bråkmakargatan idag iaf.
Nä oj vad jag har arbetat. Inge lek och bus. Tänk så tråkigt det kan kännas att inte vara liten längre. Då va livet en enda stor lek!! Inte så stora bekymmer, inte så många allvarliga stunder. 
Men jag vill inte påstå att jag har det dåligt nu. Näj inte alls. Bara lite fler och större saker att ta itu med. Därav mindre bus. ;) 


Imorse fick jag skura. Och idag på jobbet har jag tvättat massa penslar. Och vad innebär detta? jo ren j*vla smärta i mina händer. Det yttersta hudlagret fräter som bort. Uhh. Så jag borde hålla min borta från sådant.
Och man kan ju fråga sig varför jag inte gör ngt åt detta...? ja säg det. Till veckan ska jag försöka ta tag i det. 

Nu ska jag ta ut emil på en lite längre promenad.
Sedan fruktsallad och lite varmt te. Paradise hotell tro jag det är också.

Pär är självklart på träning. Dom är ju igång på riktigt igen. Så det är hårdträning. Och när katten är borta dansar råttorna på bordet. Yääs ;) hihi

Madde, ett stort grattis till körkortet!! nu ser jag väldigt mkt fram emot besök :))

Imorgon är det onsdag. Då måste jag börja ställa iordning min packning. Fredag morgon är snart här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0