woooho!

Kommit hem från arbetet. Varit på Svt idag. Alltid lika skoj! =)) Har redan hunnit hem, slängt på mig pyjamans byxorna och värmt upp matrester från igår. Vilken fredagsmiddag va`? haha va såå hungrig och varför inte göra det enkelt för sig??
Sitter Lycklig och ha just sett Sverige vinna skidskytte stafett!! woohoo! Go helena! Go helgum! ;D
Längtar mkt tills OS nu.

Men nu va det helg! Lets dance ikväll med godis fredag. Som alltid.
Och vad händer mer dessa dagar. Du...jag ha faktiskt inte en blekaste! Man ta det som det kommer. Men att hitta på ngt som man inte gör varje dag vore ju roligt.

Och jag velar fortf med mina skor. Men bestäm liksom! Fast det är svårt då man ha ont i foten redan innan, och så  pressar man in foten i en skyhög sko. Inte så skönt. Men snyyygga? JAAA! så kommer nog att behålla dom :P

Dags att värma upp käken för karra, och kroppen för dans.

peace out

fick nyss denna bild. Ny retusch. av Pauline.

fiint va? lilla syster och jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0