Beautiful day

Visst är livet ganska underbart? Även om man har mkt att fundera på,många val som ska göras. Många motgångar,stor beslutsamhet.
Men man har iaf möjligheten att göra dessa val. Det är något man ska veta. Jag kan själv bestämma precis hur mitt liv ska se ut. Och just nu står jag här och mår bra. Lev och va lycklig NU imorgon kan det..på riktigt,vara för sent!

Fredag idag! Känns SÅ roligt i hela min kropp! För jag får ju fin fin besök idag från sthlm. Emelie. Yääss beeejbe!
Hur ska jag bäst visa upp umes bästa sidor...hm.. Fotbollsfestival just nedanför oss.. kanske hon vill se små barn kicka boll?,..ett dopp vore härligt i denna värme! Imorgon fyller jag år också. Perfekt och spendera hela den dagen med E.
Så alla ni som tänkt komma på fika. Räkna inte med att jag är hemma. Ring isf eller kom till veckan ;)
Igår kväll firade vi Pär och syster hemma hos syrran. Dubbelt födelsedagskalas. Jag hade bakat en massa godsaker. Så det blev lyckat med många mätta magar.
Och vilken sommarkväll det var igår. 24grader kl.22. Amaziiiiiing! mer sånt tack! :D
Sista dagen på årets bästa månad imorgon. Hösten kommer krypandes in i våra liv.

Dags att sätta tänderna i denna dag, sista timmarna som 23 år.
Live Laugh Love

Titta vad regnbågen lyser upp under sig.
Alltså måste fixa datummarkeringarna på kameran. Inget datum blir rätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0