soliga dagar

Tiden bara rinner iväg på sommaren. Framförallt nu när det är så härligt väder!!! =) 
Har blivit dåligt med uppdatering den senaste tiden, men jag har svårt för att hålla mig inne och sitta här och skriva. Man gör ju något hela tiden tyck jag ;) 
 
Hursomhelst så blev min midsommardessert lyckad! mums.
Däremot så gav jag mig på att göra havrekorgar fyllda med bär en kväll. Korgarna blev inte bra. Alltså inte lika fint som på bilden med dock väldigt gott!
Vad har jag och Pär mer gjort. Spelat minigolf, varit hemma hos mig, och i norsjö, hälsat på vänner längs norrlandskusten,solat,badat hundar,ätit många glassar.

Nu sitter jag och pillar på en fotobok om vårat första år i umeå.
Ska snart in och äta mjukglass, efter det bli det (inte så oväntat) fotboll. ;)

 
Min midsommarbukett till min midsommarkrans
 
Midsommarkvällen. Så himla vackert

Ja,,,när jag säger misslyckade korgar, då menar jag det! Nån hel fick man ju till.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vilken kanon fin header du har!!

2010-07-09 @ 20:32:56
URL: http://talkinghead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0