en dag

med fina kläder,blommor och massa mysiga stunder.
Min dag så här långt har varit tipptopp! En tidig morgon som vanligt tack vare G. (men dagen blir så mkt längre) ;)
På förmiddagen kom marre hit. Vi blev stylingteamet CaMa. Lillasyster skulle på bröllop så här va fixering på hög nivå. Och vilket sammarbete. Ni få anlita oss om ni vill ha en underbart kul stund,samt bli j*vligt snygga! ;D
När det va gjort fixade jag mig själv. Känner mig väldigt midsomrig. Har gjort inbakadeflätor som en krans på mitt huvud. Självklart även gjort en i blommor också.
Pär,jag och hundarna promenerade till min stylingkamrat och hennes familj för en liten fikastund. Trevligt med stort T!

Nu ser P&p fotboll. Moster&mor surrar. Jag har just sökt fram kvällens dessert som jag tänkte bjuda på. Avslöjar inget förns jag vet om det blev lyckat. ;)

Ha en skön kväll!
Här faller regnet,men vad gör det. Aa lite men skit i det ;P

bjuder er sålänge på två skönheter. Me and lilsis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0