happy day!


Som vanligt så är jag oftast alltid på ett super glatt humör på fredagar! är det mitt sockerberoende som gör det eller att jag bara vet att helgen är nära, vilket kan innebära mer tid med P.
Hursomhelst så är denna dag toppen! Har varit och jobbat nu på morgonen/förmiddagen. Så kul! :) På måndag kör vi igång på riktigt med inspelning. Love my work. Love to work.
Nu sitter jag hemma med hundarna,,dom är sötast!!!, sover nu igen. Men ska strax dra ut dom på promenad. Det är typ storm ute så Emil kommer jag bokstavligen få dra ut! Greta tror lyckligt att hon ska få flyga med vinden.
Ser på the hills nu och varför ska man fastna i sånt. Nix jag vägrar. Flyttat datorn till köksbordet så jag bara kan höra vad dom säger.

Promenad . Handla . (Träna) . Baka .
Ungefär så ser min eftermiddag ut. Kvällen är oplanerad.


 Redo för beach? Iaf för sommarVÄRME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0