Mysiga ston,charmiga hingstar och dundersöta föl

Ja men vilken helg vi haft!! Och väderfolket; släng er i väggen med regnet, vi fick inte en enda droppe regn! Hur skönt som helst. Hela gårdagen gick åt till att styla och fota. Kvällen bestod av karaoke. (Jaa jag körde en låt,ofrivilligt val ((växeln hallå)) och bra lät det knappast)
En sen kväll och tidig morgon. Idag har det självklart blivit massa mer fotande. Åkte hemåt vid 16tiden. Och nu kan jag knappt hålla mina ögon öppna. TRÖTT.
Vi fick galoppera idag,aaaaaaaaaaaah det va SÅÅÅ kul! Jag fick sån glädjekick i kroppen, så härligt att rida islandshästar. Vill mer.

Mys mys mys. Pussar på mulen och kramar runt hals. Miljön var fantastisk och stämningen mkt bra!
Bilderna tro jag kommer bli SUPERFINA!! Längtar till man får se.

Trött i ögat. Måste sova.
Lycklig. Emil och Greta drar mig till sängs nu..


Saknar finaste Tummeliza extra mkt efter denna helg :,(
R.i.p. I love you sötöga 

Kommentarer
Postat av: Tona

Kärlek till vår lilla Tummen <3

2010-06-14 @ 12:55:02
Postat av: Jessica

Åhh sicken sötis! Var det din?

Hoppas i sådana fall att hon har trevligt uppe i hästhimlen med mina små och stora godbitar Rosa och Pepzina.

2010-06-14 @ 14:40:16
URL: http://blogg.jessicalundberg.se
Postat av: Jessica

www.Eksons.se - märke Grimas, teatersmink finns att beställa via Lekstugan i stan då slipper du frakten. www.bonvisage.se är den andra paletten, kolla om du kan skaffa företagskonto och få köpa för bättre pris annars kan jag köpa "ut" =)

2010-06-15 @ 13:40:35
URL: http://blogg.jessicalundberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0