snabbt

Ja det går snabbt att man blir bortskämd! Igår fick jag för första gången på läänge sova till efter kl. 9. Amazing!  (va dock ut 06.) Imorse hade jag tänkt att man skulle ha samma lyx. Inte riktigt. 07.50 var det slut sovit för både henne och mig. Hon åt massa nyklippt gräs igår kväll så då kom det upp imorse. Mys att torka kräk det första man gör. Sen ut med båda på kortsvängen.
Och nu är det ju ingen mening att gå och sova igen. Hundarna har dock gjort det. Jag ska ge dom frukost strax sen få dom sova vidare så ska jag passa på att åka och simma&sola.

Gjorde mig en liten shoppingdag igår. Bikini,sandaler och glajjor. Känner mig redo för sommarvärmen nu.

 Jag är inne i en pysslingsfas här hemma igen. Men jag har ju inget bättre för mig denna vecka så då är det ju bara bra.

Dags att ta tag i dagen. Iksu nästa.

FÖRSTA JUNI IDAG! gaaalet! I ett år har vi nu bott här i Umeå. Niize, men vad tiden gått snabbt!!
Lite ha det ju hänt i lägenheten sen dess men mer finns det att göra ;)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0