solen lyser på mina vita ben

Tisdag,härliga tisdag. Veckans tråkigaste dag känns inte alls tråkig.
Klev upp 8. Miss G tyckte jag hade sovit nog då. Inte för att jag va uppe 4.15 med henne nej nej.
Upp och hoppa gjorde vi. Njöt av frukost och chillade gott. Jag tog en tur till stan då jag hade lite att fixa.(eller shoppa) Köpte en Vågtång, jeansshorts, två bh:ar och en vattenkanna.

Var och tränade aerobic dance igår. Idag ha jag dock inte hunnit varit iväg ännu. Borde åka och simma. Gillar däremot pass så mkt bättre för då musiken pumpar ut i högtalarna kan jag inte annat är rocka loss tills svetten sprutar ;P fräääscht!  Kanske ikväll efter sista valpkurstillfället. Vi ska stadspromenera. Det ska nog gå bra,,..pär sa dock att det va nå tivoli där vi skulle hålla till så det bli utmanande.



Jag och vovvarna gick på promis längs sjön. Satt oss ute på en brygga och njöt av solens värme. Då fick vi besök av en ankmamma och hennes 4 ungar! sååå SÖTA!!!!!!! Dom gillade vårat sällskap och va inte alls blyga. Kom någon annan i närheten drog dom dirre. Ja man kan väl säga, vi är speciella. Och världssnälla djurvänner.
Man längtar tills dagen då man har hus&gård. Eller hur Pär? Där kommer djurungarna att krylla ;D

Nu ligger vi på balkongen och försöker bli lite brun, lyckas dock dåligt. 


Älskar att alltid ha dom här två, Världens finaste hundar i min närhet
KÄRLEK


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej bruden!

Va har du för kamera?? Tyckte de va så fräscha och klara bilder på Greta och Emil :)



kramkram!!

2010-06-09 @ 13:20:23
URL: http://frokenstens.blogg.se/
Postat av: R O R A . S E

Vilka sötnosar! :)

2010-07-17 @ 01:26:30
URL: http://rora.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0