sommar sommar sommar

Idag har jag kunnat vara utan dubbla byxor! Tack för Värmen! Pappa har rätt att man ska ha långkallingarna på fram till midsommar!

Gääsp det är torsdag kväll. Och jag ha fått helg. Alltid skönt men hade gärna jobbat imorgon också men då är det inte nån inspelning så kan bli svårt plus att jag får ju besök imorgon. Pauline från Ljusdal kommer! Känns kuuul! Vi tänkte fota en hel del! Känns också alltid lika kul! =)
Veckan har sprungit iväg. Jobbat mån-tis,tors. Igår va jag på stan,tränade oså. Tiden går fort då man ha roligt och när man ser till att hålla sig sysselsatt varje minut!
Idag fick jag träffa Madde en kort sväng,himla roligt! man borde ha närmare till varandra så att man oftare kan göra spontana träffar.

Imorgon ska jag ha min tavla, mina betong spikar...och mitt gooodis! Är godisfredag ett beroende? Svar ja! Dåligt beroende? Svar Nej!
Dags för kvällsfika.

Systeryster, jag känner stor lycka i min kropp för din skull!

ps. jag har fått bilder från i helgen, Men tyvärr måste jag hålla dom hemliga ett tag till =)
Bilder till hästkalender ska väljas ut först.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0