en dag i taget

Det finns bullar i frysen om någon är sugen på fika? Däremot är jag kass i måendet idag igen. Tro det få bli en chokladboll&lite svalkande glass för min del ;)  
Igår kväll blev det en spontan fotning. Åh oj så jag är nöjd med bilderna! :D
Naturlig skönhet skulle man kunna säga.(Och fantastisk fotograf).

Har varit och jobbat på förmiddagen, sista inspelningsdagen av barnprogrammet för den här gången. Hade velat stanna hela dagen. Men jag få försöka va klok, hålla mig hemma&vila inför dom kommande dagarna då vi ska tömma&röja. Dumma baciller. Men jag ska nog allt ta död på er.

Nu ska jag diska,ut och plocka nya blommor med hundarna. Sedan en film kanske,eller tvspel?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Carolina!!! Du är så vacker att mitt mammahjärta gör ont ! Älskar Dig!

2010-06-22 @ 15:47:46
Postat av: Jennie

Guuu va fint kort!!!

2010-06-22 @ 16:06:45
URL: http://frokenstens.blogg.se/
Postat av: Maria

Carro, vilken otroligt vacker bild på dig! Du är så vacker! Du är vacker på alla dina bilder men den här bilden var snäppet finare. Oj så snygg du är!

/ MariaMia

2010-06-22 @ 16:26:53
URL: http://tonarsochsmabarnsmor.blogspot.com
Postat av: Linnea

WOW! Vilken fantastiskt vacker bild, på min fantastiska stjärna. Du är något extra du.



Många pussar från mig och Saga

2010-08-14 @ 20:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0