botten

 



Fredagen är kommen. Skönt med helg. Vilken vecka det varit. Trodde den skulle bli bra men fel va det.
Ha varit förkyld förkyld och mer förkyld. Och mkt lugna stunder det har jag inte haft så många.
Igår föll sista droppen i bägaren. Så nu blev veckan ännu sämre. Nedstämd och tyst.
Denna dag är sjukan bättre, då ha jag miljontals saker att göra. Och ge mig en bil. Min cykel är fortf fastfrusen och översnöad. Och så mkt kraft har jag inte än att vandra i timmar.
Däremot vill jag till iksu, lägga mig i bubbelpoolen och sedan basta hett. Men jag få se var dagen tar mig.
Känner mig rätt tom.
slutpratat. Punkt. Inga frågor.
Tack.
Peace out


Kommentarer
Postat av: Maria

Tänker på dig gumman, ta hand om dig! Stor varm kram till dig från mig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0