carro,emil&greta

                                                   

Idag har det varit en lång och härlig dag. Nu ligger jag helt slut i soffan och somnar snart.
Började dagen med att arbeta förmiddagen. Bjöds på tårta, mums den efterlängtade tårtbiten fick äntligen slinka ner i min mun. Tack och bock.
Hemma vid lunch. Tog en låång promis längs sjön. 1,5h i fiin väder. Och satiken såå arg man ska behöva bli då! Helt plötsligt kommer en stoor lös springande hund i full kareta mot oss. Ägaren skriker helt utan någon som helst reaktion hos hunden. Den hade sitt mål i sikte. Jag tog i från tårna och skrek med det grövaste rösten:"Nej!"
Hjälpte i ungefär en sekund. Sparkade och gömde/skyddade mina småttingar så gott jag kunde.
Tillslut kommer hon fram. Tar hunden och säger: Tack för att du försökte. Och så gick hon vidare. Kärring! 

Väl hemma så somnade det på studs. Jag for iväg och simmade. Dryyygt o va utan cykel. Måste gå överallt om jag inte vill ta buss dvs. 
Hemma vid 17. Kvällen har jag spenderat med att städa lägenheten. Busat med vovvarna. 

Imorgon bli det en bra dag. Hoppas vi på iaf. Jag ska nog inte göra så mkt. 
Bilder från dagens promenad. Lägg märke till kaninen i bild 3. Hihi
Peace out!
    
  


Kommentarer
Postat av: ♥ Fotograf & Makeup Artist Linda-Pauline

Men! Vilken idiot! Hatar sånna kärringar och deras hundar!

2010-03-31 @ 08:56:47
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0