dåligt

Jepp, dåligt med uppdatering ha det blivit. Finns egentligen inte så mkt att säga nu heller.
Veckan har varit lång och dyster. Jag har arbetat 2dagar varav en idag. Två dagar har vi varit i Norsjö.
Men nu är vi hemma och pär har fotbolls premiär ute ikväll så det är snart dags att klä på sig för kylan som väntar.
En positiv sak som hänt i veckan är iaf att jag tagit steget och börjat träna. Väl behövligt!!

Ikväll är det schlager final. Även fast det är långdraget så måste man ju på nå vis ändå se det.
Middag med syster&kille kan också stå på listan.

Nu ska jag ta mig en macka och må gott framför tvn en liten stund.


ok detta är skrämmande nog ett helt ÅR sedan!! va tiden går och då va det varmt o vår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0