en trötthet

Det är vad jag känner i min kropp&mitt huvud. Kan bero på denna natt som varit. Sammanfattar kort med att det blev väl sammanlagt 1-2timmars sömn. Mkt klä på,gå upp&ut,duscha en hängig hund mm. Solen var min räddning imorse. Vädret som var redan kl 8! Helt sjukt fint soligt. Promenaden var så skön. Fåglarna sitter på en grankvist och solar samtigt som den sjunger en härlig vårvisa för mig.
Jobbet gick bra. Och för första gången så klarade vovvarna att vara ensamma tillsammans i 2timmar. Bra =)

Nu ikväll har jag gjort hemma pizza,lysande god. Samt kokat lite eget godis (kola) Och nu ska jag kyla magen med lite glass. Fredags mys med filmen Bröllopsfotografen.

Ha en skön kväll.

Hoppas helgen bjuder på lika fint väder som idag.

4dagar kvar.


Kommentarer
Postat av: ♥ Fotograf & Makeup Artist Linda-Pauline

Den filmen är klockren:D

2010-03-06 @ 09:11:59
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0