mars månad


Den är verkligen upp&ned. Ena stunden varmt,sol,blå himmel. Nästa minut är det molnigt,ingen sol och regnet öser ner. Det var iaf otroligt skönt att kliva upp kl. 7 imorse och det va såå fint väder redan då. Plus varmgrader.
Våren är här och det gillas. Lite mer varma dagar nu tack. Enbart varma dagar tack.

Jag har hunnit med två långa sköna promenader. Mycket friskluft gör att jag nu ligger trött i soffan, äter en apelsin och ser på sex and the city.

Igår var vi på en utflykt till övik. Hälsade på en vän till mig som jag gick gymnasiet med. Det va kul! =))
Jag målade även om den första stolen. Så här ser den ut just nu. Nu ska jag bara göra 3 till plus fixa dynor.

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0