Me and myself

ja varför inte slänga upp fler bilder från söndagsplåtningen.

Mig själv i all ära. Haha snacka om ego blogg då! :P

Nu ska jag fortsätta låta sandpappret jobba och dammet yra.

Imorse såg jag en enormt frestande musik video. Man fick en riktigt skön känsla av att man var utomlands. Trippa längs poolkanten iförd bikini utan att frysa.  niize. Kommer på mig själv att det ha blivit dåligt med resor den senaste tiden(åren). För dåligt. Känns som att det kan dörja tills det blir av men den som lever få se.

Filmen igår. Avatar. Mkt bra fast det är inte så roligt att man ska behöva bli ledsen och upprörd över hur verkligheten är. ((Om det är ngn som ogillar människan,,,ja då är det jag. Vi är dumma och förstör. Dödar oskyldiga och beter oss förjävligt. Naturkatastrofer till höger och vänster..ja vårt sätt att leva straffar sig. Det är skrämmande och det blir dom som har det sämst som drabbas värst.
(Detta gäller såklart inte alla, men tyvärr alldeles för många) PUNKT.
))

PEACE AND LOVE

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sv: Tack fina du :)

Jag ska ladda upp den andra sessionen ikväll och den sista imorgon ;) haha. Lite tortyr :P

Åh du laddade upp fler på dig.

Dem blev snygga tycker jag :)

2010-03-03 @ 22:22:25
URL: http://morewishes.blogg.se/
Postat av: Karolin

Jätte snygga bilder Carro.:)

2010-03-04 @ 16:08:06
URL: http://karolini.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0