Flyg fågel flyg

Näj jag tro jag skippa fågeln och tar flygplanet istället. Tidig tisdagsmorgon, jag sitter och äter frulle samtidigt som jag snart måste vara klar för att bege mig mot flygplatsen.
Stockholm här kommer jag! I ume regnar det och är väldigt trist&kallt. SNÄLLA låt det vara varmare & väldigt mkt mer vårigt i storstan. vore såå skönt! =) Förresten tillåter inte min packning alltför kalla dagar heller ;P
E&G är hemma hos moster tona. Det är så tomt här utan dom. Men jag hoppas att allt ska gå bra.

Jag ska alltså vara med EMELIE idag!!!!!!!! wooho hur SKOJ och overkligt känns inte det!!!? Kommer bli grymmmt, över ett år sedan sist! :D

Aja måste skynda mig lite nu. En vecka i S framför mig. Have a nice day!!
Peace out!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Lyllo dig som får vara i storstan, jag vill oxå!! :D

Njut extra mycket för mig också! :D

2010-05-11 @ 21:08:05
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0