tre, three, tres

Idag är det 19e maj vilket innebär Min och Pärs 3års dag! Stort, bra rekord där. Aaa lång tid men ändå känns det som det borde va mer än tre år... hur som helst så är jag lyckligt lottad och gillar honom lika mkt idag som för 3år sedan,,tillochmed lite mer nu kanske ;P

Vår sthlms helg va vårat sätt att fira det på. Dock kunde jag inte hålla mig från att lyxa till det lite idag också. Västerbottensostpaj med kyckling och vår favorit chokladtårta till dessert.

Idag kom mina små älsklingar hem. Så nu är hela familjen samlad igen. Oj så jag saknat dom! Värmen tar kål på dom så idag har det varit mindre aktivitet än det brukar va. Vi myser mest.
Har även stadstränat Greta en sväng. Mkt duktig tjej.

Värmen i love you! 23grader varmt och klockan är 20.00. jippi!

.njut. skratta. lev.


Love my babe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0