härliga helg

Denna helg ha jag en ledig helg som dom allra flesta. Riktigt härligt. Igår va jag ute på en liten shoppingtur..köpte två ljusslingor&4adventsljus. Slingade håret på syrran på kvällen sedan åkte jag och hundarna till Ida och kollade film. En bra dag! Pär hade fullt upp med att umgås med sina lagkamrater.

Idag ha vi en slapp o skön dag tillsammans. Ha promenerat, fikat och sett på massa skidor på tvn. Gillar starkt att vinterstudion har dragit igång =)
Åh idag började greta löpa för första gången. Jippi. Stackars hon o stackars oss ;P

Jag har även bokat min resa till stor stan nu. Känns så kul. Att åka ner och få känna puls, hitta klappar och mysa med vänner&syster. Och gå på julmarknader. Ja nu har jag något att se fram emot. Men hela denna tid tycker jag mycket om. 
 
Min önskelista finslipas.

Dags att fortsätta slappa =)
Imorn är det jobb igen (=

Färdig bild som ska upp på jobbets väggar. Haha
Det fina spetslinnet som jag har på min är ren vintage. Hittade det i ett gammalt hus som står på vår gård hemma. Är väl från 60talet el nått, långt tillbaka iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0