oh herregud

vilken huvudvärk!. Min dag har varit ett enda kaos. Om inte Carro får äta frukost så kan det lätt bli så. Va tackolov väldigt längesedan ngt som detta hänt.
En morgon med enbart stress. Och vem får för sig att krusa hela håret? eh jo jag! Ja jag hann ju iaf det. Och gå med hundarna. Samt ge G medicin&mat. Men det va allt. Äta frulle,borsta tänder,tvätta ansiktet,ta på sig andra kläder,,,ja men allt! jag hann inget, INGET! herregud. Kom just hem, ha varit ute med hundarna igen och NU ska jag äntligen dricka den första droppen på hela dagen, samt laga mat! Det känns hur bra som helst. Maaat! haha
ja jag erkänner jag är hungrig,törstig,trött,ont i huvvet och min kropp vill bara ligga ner.

Dags att få energi igen.
Jobbar fre,lör,sön. och då kan det behövas massa massa energi.
För övrigt vad jag gjort idag då så ha jag varit på jobbet och stylat några ur personalen. Vi ha tagit personalkort som ska upp på väggarna i studion. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0