tudeluu

Tisdag 9e nov.
Klcokan är efter fyra och jag det är kolsvart ute redan. Inte konstigt att man är blir trött tidigare&känner längtan efter allt juleljus.

Helgen spenderade vi hemma hos min familj. Syrran&F va hemma från sthlm också. Besökte lillasyster&M där jag fick leka med lilla kattungen Maja& mysa med Ike (valpen döpt av mig) han hade lugnat ner sig otroligt mkt!
Mamma hade självklart läst mina tankar och bjöd på supergoda middagar och godsaker som tårta och julskinka.
Emil och Greta var ute typ hela tiden. Sprang runt och hade den roligaste helgen på länge!.

Måndag,igår. Då va det dax för sundsvall igen. Djurkliniken. Greta gumman blev inlagd för en till operation. Uttag av spikar och annat metallgrejjs som hon hade i benet sen sist. Läkningen av benet såg superfint ut. TACK&LOV!


Nu idag så har vi tillbringat mycket tid tillsammans. Hon har mest sovit. Inte lätt att va liten och ha en ägare som bestämmer att man ska opereras lite nu och då. Nu är allt gjort och vi ska bara försöka överleva kylan ute som inte är så skön mot hennes nakna,rakade ben. Med nappen i munnen känns iaf allt lite lättare ;)
Trött värre efter igår. Pära&jag shoppade julkulor&glitter på IKEA till våran första julgran igår. Jag köpte även en chokladtomte.
Jag längtar till julen. Jag vill koka knäck, göra lussekatter, drick glögg& bara mysa bland alla ljus.
Idag sitter jag och lyssnar om och om igen på min&min systers absoluta jul favoritlåt. Mariah Carey- All I want for christmas. Och efter att ha lyssnat på den så har jag verkligen jul i hela min kropp.
Nu får ni sätta stopp annars kanske jag snart går lös och pyntar järnet..haha nä jag ska försöka vänta några veckor till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0