upplev mer

upplev mer upplev meeeer...sitter och sjunger till reklamen och SAKNAR emelie och våra bästaste stunder, där vi bland annat är dryga och sjunger denna reklamlåt i kör! ;) Men man bli ju glad om man bara är det.

Och just nu ikväll känner jag mig väldigt glad. Jag kom hem från jobbet halv nio. Lycka i min kropp att nu ha en ledig helg tillsammans med min familia. Hundarna ser fram emot denna helg.

Och imorn är jag ledig och ska bara ha en jätte bra dag. Morgonpromenad med grannen, lunch med kille,syster&svåger. Dejt med kära Karin som är här från uppsala. Sedan köpa godis och invänta biltrippen. =)

Nu ska jag roa hundarna.
Peace out

En bild som jag och Linnéa tog då hon va på besök


Kommentarer
Postat av: BLOGGTIPSARNA

snygg bild i headern! *:)

2010-11-06 @ 22:25:41
URL: http://bloggtipsarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0