friday morning

Gääsp. Ojoj rostig i kroppen. Men idag blir det en kul dag. Ute är det dimma. Man ser inte långt. Jag undrar när solen tänker titta fram. =/ Den ger ju mig energi. Energi som jag vill ha.
Igår jobbade jag min första dag på det nya jobbet. Jösses, tiden ha aldrig gått så snabbt på något annat arbete. Däremot ha det aldrig varit så stressigt heller =P men det ska bli bättring. Im sure. Man har ont i kroppen efter att ha stått och sminkat konstant i 9timmar. Det ska väl också bli bättre då man blir van ;)

Fredag bruka ju många koppla med snart helg för dom flesta. Själv arbetar jag hela helgen. Och mkt vill man hinna med på sidan av också. Björn är tex på besök. Hundarna vill mysa/busa.

I onskväll modellade jag och linnéa. Första gången vi fotade ihop. Ska bli spännade att se bilderna. =)

Nu ska jag försöka göra mig fräsch så man blir redo för gala dag på jobbet ;)

peace

en gammal skojbild som vi tog själva på söder när jag bodde där(=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0