4dagar har gått

Tyst har jag varit den senaste tiden. Men inte så konstigt.
För det första så åkte jag&syster hem till Helgum förra fredagkväll. Och helgen blev då rätt fullbokad.
Hundarna fann snabbt lyckan, som vanligt i att få springa fritt ute. Och lille Ike (tona&m s valp) ja han har fått blivit uppläxad av emil och busat järnet med greta. Full rulle.
Söndags kväll bröt förkyldningen ut. JippiNOT! För på måndagsmorgonen var jag uppe långt innan tuppen,begav oss (jag&greta) mot Sundsvall. Trött,feber,ont i huvudet,nervös..ja det fanns många saker i kroppen på en och samma gång. Jobbiga saker. Halv åtta lämnade var jag tvungen att lämna lilla gretso ifrån mig. Huuvva.
Sedan fick jag sitta i bilen och vänta på att klockan skulle närma sig öppningsdags i birsta. Hann med frukostIkea för 10kr också haha. Mådde piss bokstavligt talat. Försökte sedan shoppa. Blev skor,en kofta,tröja och ett par skinnleggings. Kl. 14 kom det lycka. Fick sätta mig i frisörstolen. Där somnade jag nästan. Vaknade upp och va blondare. like it.
Höll senare inte på att få hämta ut min stackars G. men tillslut så. Åh stackars! hon hade ont,var rädd&ja fick köra varsamt hem(guppig väg).
Inte förns dagen efter tog hon sig ut ur buret. Men då kom allt snabbt tillbaka. Matglädjen,bus ja allt började bli som vanligt förutom att hon hoppade på tre ben. O hon skulle hållas stilla i 2veckor! yeeah right. 
Jag ha fått haft mina ögon på henne varenda liten minut. Busfröet.

nu är det dag 4. Igår hatade hon mig då jag va tvungen att få bort plåstret som geggat sig fast såret. uuhh.
men vi fixade det också och nu ligger hon tryggt i min famn igen ;)
Hon har iaf varit så otroligt duktig! Ingen liten fjant det här inte. Trattbilden bjuder vi Pära på.
Och inte nog med det..hon har nu börjat gå på benet också! Man blir GLAD i själen. 

Min förkyldning börjar ge sig. Och inatt ha jag fått sova mer än två timmar för första gången på en vecka.Känner mig som en ny människa.
Fredag. Jag ska leva ut denna dag med en toblerone i min mun ;)

Höstmorgonen har bjudit på sol..hann fota lite vid 7imorse
dock verka inte bloggen vilja ladda upp dom nu.
peace and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0