det va som tusan

Jag som trodde att det skulle vara över idag. Bort med alla plakat, allt politiksurr. Ojösses så fel det var.
Pära försökte lära mig igår mer om politiken, vad typ alliansen va mm. Haha ja ni hör. Sån bra koll har jag. Jag fattade lite..men snabbt insåg jag att jag inte ville förstå mer. Så vi la snabbt ner. Det finns nog inte mkt som jag tycker är tråkigare. Och Nej jag röstade inte på någon. Varför göra det när man fan inte ens vet vad man röstar på? ;P

Jag har anlänt. Back in Umeå. En vecka kvar av stillasittande vakt på Greta. Men imorgon är tanken att jag ska iväg och fota. Även på fredag. Det är ju bra&roligt. Sen har jag en hel del att skriva,och plugga. Dagarna bara springer ifrån en. Det är snart ny månad! ute är det kallt! ingen som vill bjuda med mig till värmen?

Efter en vecka hemma hos päronen är det nu dags att ta tag i träningen igen. 
Jag&min kropp ska boka in mycket danspass samt en del styrka. =))

åhh GRATTIS Linda! Och syster tona som blivt moster! Va KUL! Och jag måste bara tillägga: Va var det jag sa? EN FLICKA! haha =)) välkommen lilla melissa <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0