ofattbart,magiskt!

Lördag morgon. Jag tänkte sova tills nu men ha redan hunnit varit vaken en timme, varit ute med hundarna och så. Solen skiner ju idag IGEN! tredje dagen irad. Makalöst,ofattbart och magiskt bra!!! :D

Vad ska denna dag erbjuda? jo fotografering. Jag och Mimmi ska fixa oss och sedan åka och fota med andreas.
Det blir SKOJ! Däremot ha jag alltid en sån panik/beslutsångest hur man ska sminka,styla o så för bästa resultat. Aja vi slår våra skallar ihop så bli det nog awesoome!
Bilder kommer jag bjuda er på sedan.

Sen är det ingen fotboll ihelgen...ehh va sa jag där!!? Hur är det möjligt..kan vi leva en helg utan fotboll..haha ja det kommer gå galant vill jag lova ;)

Nu ska jag ta en varm och skön morgondusch =) fastnade i disney dags :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0