äntligen igång igen

Efter ett långt sommaruppehåll på svt så är det nu igång! Himla kul att få börja arbeta där igen!
Nu ska jag bara ta tag i betygen också. Sen så är hösten fullbokad! ;)

Igår innan jobbet så kom Mimmi hit och jag sminkade henne inför en plåtning. Svart/lila sotat. Riktigt nice. Blir roligt att se bilder sedan =)

Idag på min morgonpromenad så ska jag&hundarna få sällskap av min kära vän Björn. Tjoooho! Han flyttade upp hit nu för ett par dagar sedan och bor typ granne med oss. Super super skoj!! =))

Och ikväll får vi förhoppningsvis finbesök som ska stanna veckan ut. Det ser jag mkt fram emot!

Nu sitter Greta här bredvid mig- gnäller och räcker upp tassen ( vilket betyder att hon vill ha frukost-NU!!!) hihi söta lilla Greta! Bäst jag gör henne nöjd.

Ha en härlig dag!
Peace out

Lilla Lovis och mamma Majas tassar. GULLIGT VÄRRE! SAKNAR missarna JÄÄÄTTTTE MKT!! världens finaste!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0