en stilla natt

Puuuh jag överlevde "dödens dag". Hade verkligen väntat mig det värsta på jobbet idag. Men vår nya tjej Linnéa var grymt duktig, tack för det!! Så kom hem vid 19tiden. Slut slut och en himla värk i handled,arm och rygg..
Har därför köpt pizza till middag. Legat hos syrran, hundar&katter har lekt. Medan jag har legat som en soffliggare,käkat både godis&chips. HÄÄÄÄRLIGT!
Kvällspromenaden fick jag&hundarna gå med bästa Rebecca och vovvar.
Nu sitter jag här och kollar igenom alla bilder från sommaren Ojojoj sommar sommar kom tillbaka!!!

Kommer dona och dona. Framkalla, fixa fotobok. Ja gu vet allt. ;)

däremot ha jag inte riktigt bra koll på den hr datorn..så att ladda upp bilder..näj det ha jag inte fattat ännu. Ni få se imorn ist ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0