ljuva vinter mornar

Älskar december mornar. Väckarklockan ringer just innan 07.15 varje vardag för då är det dags att gosa ner mig i soffan och se julkalendern. Så är det bara. Varje år.
Julstjärnor, slingor och stakar lyser upp i mörkret.
Nu ligger snön vit på marken, kylan har sakta krypit på. Det är äntligen vinter och snart är det faktiskt jul!

Har varit ute på en morgon promenad med hundarna. Kameran fick följa med för att ta mina första snö bilder med den =)
När jag nästan var hemma så började kyrkklockorna ringa och jag började snabbt tänka att nästa gång jag hör dom så sitter jag där i kyrkan. Med familjen,vänner och framförallt lillasyster. Håller hårt i hennes hand, tårarna rinner längs våra kinder och alla vackra minnen stömmar till våra huvuden. Och dagen innan denna dag skulle du fyllt 23. Oh my god! Varför? Tycker verkligen att alla borde få leva sitt liv i minst 80år!!! <3

Snart kommer IDA och hälsar på mig och djuren. Dags att mysa till det här hemma. Laga lite lunch och sen måste jag fixa iordning inför kvällens plåtning också. Temat är RÖTT. Bilder kommer sen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0