Made of

..och andra låtar med Amanda Fondell spelas ut i mina högtalare just nu. Vilken brud! Man kan inte annat än gilla. I den åldern, med den talangen och framförallt en sån stor och härlig självkänsla!

Imorse försov vi oss. Jaaa nu är ledigheten ännu närmre det märks ju! Och ikväll har vi varit hos syster&steffo och fikat,ätit och sett en superdålig film. Så inte många måsten gjorda. Kul..då har man sparat allt till imorn. Men jag är förberedd ;)
Ska BARA komma upp ur sängen i tid!! 07.10 för att se julkalendern...ååh den är verkligen jätte bra!!

Ute faller snön, inne släcks ljusen och vi kryper till sängs.

ALLA utom katten Elvis som är helt vild..han är i sitt bästa bushumör nu när saker faller till golvet. Jaa det är tur man är riktigt trött så man kan låtsas som ingenting :P

En bild från i somras som jocke tagit. Ohh jag älskar all lyster i bilden! den skriker SOMMAR ;) Högakustenbron i bakgrunden




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vilka underbara bilder!! Den översta har Jocke tagigt den också? Gillar håret skarpt på den bilden. Passar dig så himla bra!! :D

Stilig bild! :D

2011-12-22 @ 23:18:47
URL: http://morewishes.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Så lite så!! :) Jag förstod nästan att det var från den sessionen!

Härligt, då måste vi ju se till att köra den idén så snart som möjligt! Och hitta några lämpliga kandidater också ;)



God fortsättning på dig!! :) Jadå, det har jag! Kramar

2011-12-25 @ 19:28:40
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0