Puuuh

Ojj är det redan söndag kväll? Har det varit helg? hmm...det har jag inte hunnit med?
Dagarna har varit fullproppade med saker att göra hela tiden. Åka dit och åka hit. Köpa eller leta vidare.
Ja nu är det söndag kväll och det är bara inse att helgen är förbi!.
Alla klappar är då inhandlade..utom en. Men den fixar jag imorgon.

Nu i eftermiddag mötte jag upp Mimmi på stan. Vi fikade och hann även gå i några butiker. Supertrevligt!!!
Och tänka sig,,,det va tok lite folk ute. Skönt!!!! Och fast än jag är klar med alla julklappar så skulle jag gärna köpa många många fler..det är såå himla kul att få ge till sina nära! Men såklart ska det vara genomtänkta saker. =)

Igårkväll hann jag även med att fotas av Jocke. Som alltid väldigt lyckat! Här kommer första bilden =)
Love it


Nu ska jag ge mig ut i snöyran och leka med emil&greta.
Sedan slänger jag nog ihop en paj och deckar i soffan.

Jobb; mån, tis, ons , tors. Sen är det JUL! Vilket också betyder ledighet. Det är vi nog många som ser fram emot =)

Kommentarer
Postat av: Fotograf Linda-Pauline

MEN JÄVLA SNYGGMÄNNISKA! Allstå shit du blir bara snyggare och snyggare <3

2011-12-18 @ 21:15:43
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0