Dagarna går

och det börjar närma sig helg. Wiiiiii! =)) Jag längtar och det ska bli så kul! Vinterbröllop!
Och ännu mer längtar man nu när jag sitter på kvällarna och fixar inför det ;) say no more.

Skojakten går btw dåligt. Kan man gå barfota mitt i vintern? nä därför måste detta lösas.

Fyyy sjutton va jag avskyr kylan...Det är nog nu. Vars är du våren? Kom gärna tidigare än du tänkt!

Jag har bil btw. Tack e. Hur skönt är det inte! OMG jag är redan beroende. Cykeln kan väl gott och väl få lite vinterlov och återkomma till mig så solen har smält gatorna torra?

Nu ska jag bestämma klänning..silver grå eller korallfärgad.



Livet är inte lätt bara fantastiskt!
*L I V E * L A U G H * L O V E*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0