kan det bli en dröm kväll?

Det hoppas vi på! Först middag på Lottas (om det finns plats) sedan Klungan föreställningen. =)

Jag är redo!

Vad har dagen erbjudit mig. Sovmorgon. Chillidill förmiddag. Vi ha varit på mio&em och jämfört sittsäckar som ska förgylla pärs tv-spelande. Köpte massa gofika på Ica som vi sedan fikade här hemma.
Som den gamla sthlmstiden och så himla värt!
Sedan ha vi slappat,pär med tvspel och jag med skallerblaska. Underbart.

"SalongCarro" kom även igång idag igen. Rekord-Två på samma dag. Pär&Stefan är frillade.
Ni vet vem den skyldige är om ni undrar vem f*n som klippt dom! ;D

Dags att dra sig =)
peace out


Kommentarer
Postat av: Sparky

Hej min fina vän!



Vilken snygg bild! Låter som att du hade en toppen helg! Jag saknar dig och hoppas att vi kan ses snart :) Ringer dig i veckan, har massor att snarra om ;) Puss <3

2011-02-09 @ 09:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0