Känner mig tom

Jag har för en tid sedan blivit av (tappat) min handväska. Glömde den utanför cykelförrådet och sen va den borta. Skit. Sedan det hände har jag stött bort tanken på att den är borta. Jag vill inte inse.
Har ringt polisen på hittegods, satt upp en lapp på cykelförrådet och kollat med bostadsföreningen. Vad kan man mer göra?
Vet egentligen inte vad jag hade där i...mer än min börs..hade mina "viktiga kort" på mig. Det jag saknar är mina fotografier som jag hade i den. Gamla kort på speciella personer som jag nu inte kommer få se igen. Det gör mig ledsen.  

Jaja bara att stöta bort tankarna på det igen.

Idag jobbade jag bara till halv 3. Cyklade hem och gick på en timmes promenad längs sjön. Magiskt härligt!! Tusan så glad man kan bli av lite sol och värme!
Hoppas det håller i sig så vi få mer av det sköna ljudet: takdropp.

Nu ska jag baka muffins tro jag. Testa ngt nytt. Blir något med muffins och äpplen. Vill ju testa på dessertkryddan som jag fick i julklapp.

Hittade den här gamla roooliga bilden på emil! Diggar min söta vovve =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0