Är det nu sommaren börjar?

Ungdomarna har tagit STUDENTEN idag vilket för mig betyder att sommaren är här. Barn och ungdomar har sommarlov nu..Då kan det omöjligt vara tillåtet med kalla dagar under 15grader. Punkt! ;)

Vaknade med feber och ont i halsen imorse. Det stoppade mig dock inte från att först färga håret sedan åka ner till stan och titta på alla finklädda människor samt all denna rea! my god. Jag hade kunnat handlat en massa med istället hängde jag tillbaka allt och åkte hem tomhänt. Nöjd? Ångrar mig lite? nä sådär, va inte på shoppinghumör. Fint folk fick jag se massor av, härlig lunch på Plaza med Pär samt en GB sandwish till dessert. Nu mår man lite bättre ;)

Sitter på balkongen i solen och njuter av smaken från jordgubbarna. Hoppas på forts bra väder hela kvällen =)

Va just ute på em promenad och fotade lite. Gud såå fin emil kan va på bild. Greta ha dock svårt att stå stilla,när det flög en helikopter ovanför så va hon stilla en sek iaf vilket jag hann fånga ;)
    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0