grillar vädret håller i sig även idag

Underbart! Och idag är jag ledig vilket innebär många timmar ute. mm mm mm. Jag har redan smörjt in hela min kropp för att undvika stora brännskador :P Jag ska bli mer brun och inte röd.

Skulle behövt träna också men tycker det borde räcka med att ligga ute i solen och svettas? är ju också en typ av påfrestning för kroppen att kunna ligga stilla i hettande väder. Och så bli man varm/svettig..ja det är samma lika.

Måste handla fästingmedel idag till vovvarna.

Men framförallt ska jag baka idag. Cupcakes premiär för mig! tjoho hoppas det blir succé ;)

NU- den vanliga morgonturen i den här ljuvliga miljön

    

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0