HaPpy fRidaY

Hemma,poppar musik och njuter av att vara inomhus. Har varit och gått promis med rebban och alla 4 hundarna så..men det är KALLT ute, igen.

Snart dags att åka och arbeta. Har verkligen fått rutin på det här och det är fortf lika underbart. Vi har bästa jobbet! Idag borde det bli en relativt lugn dag skulle jag tro med Patrik Isaksson som artist.

Åhh dagens roligaste. Jag bokade resan igår. Resan som jag,moster,lillsyster och mamma ska iväg på. Resan som vi bjuder vår världens BÄSTA moster på!! känns såååå himla kul! Längtar redan. I maj åker vi.

Mimmi girl jag är sugen på att göra en session med dig snart igen. Vad säger du? ;)




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej Carro!

jag är självklart sugen på att göra en med dig me! :)

Hur är det med dig bruden?

Tycker vi borde ta och ses! :D

2011-05-02 @ 22:25:05
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0