magiska krafter

Var ute på en morgonpromenad. Mår illa, trött, och en jävulsk träningsvärk i varje liten kroppsdel! Ute var det alldeles grått och trist!! Låtsades att jag hade magiska krafter och försökte sätta fart på molnen. Nu verkar det funkat..mkt mer blå himmel och solen syns! Fortsätt i den riktningen. ;)  

Mina muffins blev väldigt goda! Kvällen blev dock mkt värre än jag någonsin kunnat anat.
En sak: Stanna upp nån gång då och då och tänk på allt positivt i ditt liv! Var rädd om dom du bryr dig om! Och låt dom veta att du bryr dig!!

Tittar på resor och drömmer mig bort liten stund. Träna och hänga tvätt? Lockar sådär va ;)

Vi fyra bullerbynsystrar <3
Dom två bästa M&M

Tillsammans med dom här knashögarna, systrarna carlbom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0