en sommarkväll

luften ute va varm för första gången i år på kvällpromenaden, 17grader kl 22- like!

Det va evigheter sen sist jag skrev här. I know. Men thats life.

Har jobbat en hel del, kan ju vara bra när man nu ska till att packa resväskan. Tjoho det ska bli så mysigt!

Åh jösses emil ligger bredvid mig, under nattduksbordet och tok morrar åt Greta lsom igger typ 5 cm framför hans ansikte och små gnäller på han. Detta ska jag säga er är väldigt mkt INTE OKEY för när emil är trött och vill sova då är man snäll o låter han va. hihi

Livet gör snabba vändningar. Igår var en sån där HEMSK OCH SORGSEN dag. Alla mina tankar går till syster&m. <3

Bästa Rebecca och Leia. Jag är så glad att jag har er. FINASTE blomman som väntade på mig utanför dörren en dag då jag kom hem från jobbet. Så fint!!! =) Promenader, fika stunder, snacka av sig stunder, tillsammans med er kan vardagen bli lite roligare ;)

Nu måste jag sova. Jobba imorn. Och en del att fixa.


Livet varar inte förevigt så va oerhört mån om dina kära!


Kommentarer
Postat av: rebecca

Kommer sakna dig nu när vi båda åker iväg och semestrar på varsitt håll! Tur det annars skulle det bli hemskt ensamt här hemma utan dig! kraaaaaam

2011-05-10 @ 22:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0