härliga dag

Ute är det väldigt sköönt väder idag, gick just min promenad i bara långkjol&linne. Hej och välkommen sommaren. Dock insåg jag varför jag tycker vintrarna kan kännas helt okey. Alla dessa jäkla äckel kryp(dom är inte ens värda att få bli kallade djur) som tillkommer på sommaren. USCH! Möttes av en överkörd snok/orm imorse på vägen där jag alltid går. Inte okey! försvinn!

Igår firade vi 4år tillsammans. Tänka sig vad åren går. <3

Idag är det fredag. För en vecka sedan var vi just framme i Riga nu. Idag sitter jag här hemma, ledig och ska inte göra så mycket. Shoppa en vas,en vaxduk och en del blommor skulle behövas. Men jag cyklar så det mesta få nog inte plats i cykelkorgen ;)

Fann den här gamla bilden från förra året då Greta va valp. Hon va fräck,snodde Emils ben och la det i vattenskålen. Hans min är så bra, förvånad och vill verkligen visa vad hon gjort haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0