Morsdag

Yep idag är det morsdag. Skickar en fin tanke till min bästa mor. Lite långt för att åka hem och fira med lite middag. Men till helgen ses vi för då är det dags för bröllopsfest. Ska bli supertrevligt!

Ute bara regnar det.. alltså WTF! sluta. KOM KOM SOMMARVÄRME KOM!
Yran har varit ihelgen. Då är det ännu tristare med dåligt väder. Var på 25års kalas i fredags. Mkt tevligt kväll/natt. =)
Igår var jag och hundarna och kikade lite på några matcher. På kvällen lagade vi middag tillsammans med R.
Sedan var det CL final. Inte mitt val såklart :P Trodde utgång men så blev det inte. Suck inget dansande denna helg heller. Nästa helg är jag ostoppbar.

Och nu är det dags att ta tag i min träning igen. Mot iksu.

Bjuder på en härlig bild från i veckan då även greta fick posa framför kameran ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0