överkörd

Känns som min kropp blivit överkörd av ett tåg...har ont i varenda liten kroppsdel. Som tur är så ha detta inte hänt utan det är bara en himla träningsvärk!!!

Igår jobb,idag och imorgon. Mkt bra eftersom jag åker ner till staden på torsdag. Det ska bli så skooj!=)

En överraskning väntade på mig hemma igårkväll. Alltså shiiiiit det kan inte vara sant! Har jag sagt att jag är tillsammans med världens snällaste!! så glad. <3

Nu måste det lagas lunch sen bli det tyvärr morgonpromenad i regn.
Igår var jag duktig att cykla till jobbet. Idag är jag tveksam om det är värt. Har ju tillgång till bil hela denna vecka så det lockar faktiskt lite :P

Ha en härlig dag! Peace out
 

Lilla söta Emil som så gärna brukar va med på bild. Han va så lycklig av att få springa fritt och leka så att ta någon bild tillsammans med honom va tyvärr omöjligt. Få bli en annan gång =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0